Әдістемелік жұмыстың есебі » Добын орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Добын орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778) 56-1-41
Есепші бөлімі:
+7(72778) 56-1-41
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
апрель
2022

Әдістемелік жұмыстың есебі

«Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Добын орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесініңдиректордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары Г. Зеруллаеваның  2021-2022 оқу жылының І жарты  жылдығына   жасалған   SWOT кестесі


Күшті жақтары

Әлсіз жақтары

Мүмкіндіктер 

Қауіптер 

Аттестаттаудан біліктілік санатын көтеруге өтініш берген     мұғалімдер санының артуы: 

Сарапшы  2;    Модератор - 5

1.Пән мұғалімдерінің құжаттары аттестацияның  екінші кезеңіне дайын болмауы;

1.Тестке және құжаттар жинауда  тиянақты түрде,жауапкершілікпен дайындалу мүмкіндігі бар.


Өз білімін көтеріп, біліктілік санатын  көтермеу  қауіпі жоғары.

1. Ағылшын тілі  және қазақ тілі пәндері бойынша  авторлық     бағдарлама дайындалуда.

2. Аудандық «Жыл мұғалімі – 2021» байқауы болып,     ағылшын тілі пәні  мұғалімі  Ш. Аюпова     номинацияға ие болды.

3. Мұғалімдердің  АКТ пайдалануы, әр түрлі платформаларда  әсіресе ағылшын тілі, химия сабақтарында жұмыс жүргізуі күн сайын артуда.


1.Облыстық  деңгейде жүлделі  орындар     алуға  талпынбауы;

2. Мектепішілік, аудандық  байқауларға мұғалімдердің қатысу жауапкершілігінің төмендігі, Аудандық байқауларға көңіл  бөліп     дайындалмауы, жауапкершілігінің     төмендігі;

3. Кәсіби байқаулардан аудан, облыс деңгейінде мұғалімдердің көрінбеуі;

4. Мұғалімдер  дайындығының  таяздығы;

5. Барлық пән мұғалімдерінің жаңалықтарға тез бейімделмеуі.

6. Аттестациядан өтетін мұғалім

дердің  мектепішілік іс шаралар мен  аудандық байқауларға,  оқу

ларға  төмен көз қараста болуы.

1.Әр байқауға мұғалімнің жүйелі, тиянақты дайындалуы және     оқушыны  жоғары деңгейде дайындау  мүмкіндігі бар.

2. Жаңалықтарды  тез қабылдау және  оны     іс-жүзінде атқару мүмкіндігі бар. 

3. Жас маманның және өзін-өзі тану пәні мұғалімдерінің  аудандық байқауға қатысу мүмкіндігі болған. 

1.Пән  мұғалімдерінің жаңалықты  тез қабылдай алмауы /ZOOM платформасын еркін игере алмауы, онлайн сабақтарды дайындай алмауы, АКТ ны  толықтай пайдалана алмауы. Facebook,  instagram парақшаларымен жұмыс жасай алмауы  т.б./, байқауларда   мемлекеттік  тілде өз ойын  еркін жеткізе алмауы, еркін әдеби сөйлей алмауы.

1.Жас мұғалімдердің  ақылы және ақысыз  курстарды оқуы;

2.Өз білім көтеру бойынша  курстарға жазылуы;


1.Біліктілікті арттыру курстарында алған білімді жүзеге асыруда қосымша ізденісі, көп уақыт бөлуі.

2.Youtube желісіндегі сабақтар санының  аздығы;

1.Біліктілікті арттыру курстарында алған білімдерін тәжірибеде тұрақты қолдануды назарда ұстау;

2.Youtubeжелісіндегі сабақтардың 

        санын арттыру мүмкіндігі бар.

1.Жасы үлкен мұғалімдердің өз білімін көтеруге құлшыныс таппауы;

1.Жоспар бойынша әдістемелік пән бірлестіктерінің апталықтары толық өткізілді.

2.«Квант», «Тілші»  пән бірлестігінің  апталығы     жақсы деп  көрсетілді. 

3.Оқушылар іс-әрекетінің пәндер бойынша      апталықтарда қарқынды жүргізілуі

1.Апталықтардағы ашық сабақтардың  баспа бетке, интернет желілеріне толықтай жарияланбауы;   Facebook,     instagram парақшаларымен жұмыс жасай алмауы.


1.Үлгілі  сабақтарды     баспа бетке, интернет желісіне жариялау;

2. Апталықтарды  жаңа форматта  жандандыру мүмкіндігі бар.

1.Баспа бет  материалдары

ның  аз жариялану;

«Шебер» пән бірлестігінің сабақтарында дәстүрлі сабақтардың көптеп кездесуі;

1.Аудандық олимпиадаға 15 оқушының қатысуы;

2. Олимпиадаға байланысты оқушылар көз қарасының өзгеруі;

1. Оқушылар, мұғалімдер тарапынан дайындықтың төмен болуы. 

2.Оқушылардың  жоғары орындарға ие бола  алмауы;

1.Пән мұғалімдері  тарапынан оқушыларды дайындау, теориялық білімдерін     арттыру;

1. Жауакершіліктің төмендеу;


1.Аудандық  Әбіш, Ы.Алтынсарин , мектепішілік Ілияс, Мағжан оқуларына,  оқушылардың  қатысуы. 


1.Аудандық оқулардан  нәтиженің жоқтығы;

2. Қазақ тілі пән мұғалімдерінің жауапкершілігінің аздығы.

1.Оқушыларды ережеге сай тиянақты дайындау;

2. Оқулар бойынша  нәтиже көрсету мүмкіндігі бар.

1.Оқушылар  дайындығы-

ның  төмендігі, мұғалімдер

дің  жауапкерсіздігі.

1.Аудандық «Кіші зерттеушілер» және КҒЖ байқауына қатысушы оқушылардың санының     артуы.

1.Аудандық  КҒЖ     байқауына     негізгі пәндер бойынша оқушылардың толық  қатыспауы;     

2. Мектепішілік КҒЖ байқауына  пән  мұғалімдерінің жауапкершілігінің аздығы.

1.Аудандық  КҒЖ     байқауына     оқушыларды қатыстыру;

2. Мектепішілік  КҒЖ байқауына  оқушыларды пәндер бойынша толық  қатыстыру; 

1. «Кіші зерттеушілер» және КҒЖ  байқауы бойынша   пән  мұғалімдерінің тәжірибесі мен ізденісінің аздығы;



Директордың   әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары                    Г.Зеруллаева



«Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Добын орта мектебі» 

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің  2021-2022 оқу  жылының І жарты жылдығына  әдістемелік   жұмыстар бойынша  ұсыныстар


1. Аттестаттаудан біліктілік санатын  көтеру  үшін аттестациялық  І және ІІ кезең жұмыстары  жүйелі түрде   жандандырылсын;

2. Авторлық  бағдарлама дайындау жұмыстары  жандандырылсын;

3. Аудандық байқаулардан  нәтиже   шығарылсын;

4. Үздік бейне сабақтар, іс-шаралар «Youtube» желісіне, Facebook,   instagram парақшаларына жүктелсін;

5. Апталықтарда  оқушы үні мен ата ана  үні ескерілсін және оқушы-ата-ана-мұғалім үштігінің жұмысы жандандырылсын;

6. Пәндік олимпиадаларға  оқушыларды жаңа форматта  «Дарын» сайтындағы олимпиада тапсырмаларымен дайындау  жұмыстары   

    жандандырылсын ;

7. Өз білімін көтеру   мақсатында   мұғалімдер  қысқа мерзімді  курстарға, байқауларға  қатыстырылсын;

8. Оқуларға  оқушы   дайындау  жұмыстары  жандандырылсын;

9. «Кіші зерттеушілер» және  КҒЖ  байқауына негізгі  пәндер бойынша  оқушылар   дайындатылсын;

10. Нормативті  құжаттар   талапқа сай  ретке келтірілсін; 

11. ҚМЖ  № 472 бұйрық негізінде жаңартылған  бағдарлама талаптарына  сай жазылсын.