Әдістемелік жұмыстың есебі
«Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Добын орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесініңдиректордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары Г. Зеруллаеваның 2021-2022 оқу жылының І жарты жылдығына жасалған SWOT кестесі
Күшті жақтары | Әлсіз жақтары | Мүмкіндіктер | Қауіптер |
Аттестаттаудан біліктілік санатын көтеруге өтініш берген мұғалімдер санының артуы: Сарапшы – 2; Модератор - 5 | 1.Пән мұғалімдерінің құжаттары аттестацияның екінші кезеңіне дайын болмауы; | 1.Тестке және құжаттар жинауда тиянақты түрде,жауапкершілікпен дайындалу мүмкіндігі бар. | Өз білімін көтеріп, біліктілік санатын көтермеу қауіпі жоғары. |
1. Ағылшын тілі және қазақ тілі пәндері бойынша авторлық бағдарлама дайындалуда. 2. Аудандық «Жыл мұғалімі – 2021» байқауы болып, ағылшын тілі пәні мұғалімі Ш. Аюпова номинацияға ие болды. 3. Мұғалімдердің АКТ пайдалануы, әр түрлі платформаларда әсіресе ағылшын тілі, химия сабақтарында жұмыс жүргізуі күн сайын артуда. | 1.Облыстық деңгейде жүлделі орындар алуға талпынбауы; 2. Мектепішілік, аудандық байқауларға мұғалімдердің қатысу жауапкершілігінің төмендігі, Аудандық байқауларға көңіл бөліп дайындалмауы, жауапкершілігінің төмендігі; 3. Кәсіби байқаулардан аудан, облыс деңгейінде мұғалімдердің көрінбеуі; 4. Мұғалімдер дайындығының таяздығы; 5. Барлық пән мұғалімдерінің жаңалықтарға тез бейімделмеуі. 6. Аттестациядан өтетін мұғалім дердің мектепішілік іс шаралар мен аудандық байқауларға, оқу ларға төмен көз қараста болуы. | 1.Әр байқауға мұғалімнің жүйелі, тиянақты дайындалуы және оқушыны жоғары деңгейде дайындау мүмкіндігі бар. 2. Жаңалықтарды тез қабылдау және оны іс-жүзінде атқару мүмкіндігі бар. 3. Жас маманның және өзін-өзі тану пәні мұғалімдерінің аудандық байқауға қатысу мүмкіндігі болған. | 1.Пән мұғалімдерінің жаңалықты тез қабылдай алмауы /ZOOM платформасын еркін игере алмауы, онлайн сабақтарды дайындай алмауы, АКТ ны толықтай пайдалана алмауы. Facebook, instagram парақшаларымен жұмыс жасай алмауы т.б./, байқауларда мемлекеттік тілде өз ойын еркін жеткізе алмауы, еркін әдеби сөйлей алмауы. |
1.Жас мұғалімдердің ақылы және ақысыз курстарды оқуы; 2.Өз білім көтеру бойынша курстарға жазылуы; | 1.Біліктілікті арттыру курстарында алған білімді жүзеге асыруда қосымша ізденісі, көп уақыт бөлуі. 2.Youtube желісіндегі сабақтар санының аздығы; | 1.Біліктілікті арттыру курстарында алған білімдерін тәжірибеде тұрақты қолдануды назарда ұстау; 2.Youtubeжелісіндегі сабақтардың санын арттыру мүмкіндігі бар. | 1.Жасы үлкен мұғалімдердің өз білімін көтеруге құлшыныс таппауы; |
1.Жоспар бойынша әдістемелік пән бірлестіктерінің апталықтары толық өткізілді. 2.«Квант», «Тілші» пән бірлестігінің апталығы жақсы деп көрсетілді. 3.Оқушылар іс-әрекетінің пәндер бойынша апталықтарда қарқынды жүргізілуі | 1.Апталықтардағы ашық сабақтардың баспа бетке, интернет желілеріне толықтай жарияланбауы; Facebook, instagram парақшаларымен жұмыс жасай алмауы. | 1.Үлгілі сабақтарды баспа бетке, интернет желісіне жариялау; 2. Апталықтарды жаңа форматта жандандыру мүмкіндігі бар. | 1.Баспа бет материалдары ның аз жариялану; «Шебер» пән бірлестігінің сабақтарында дәстүрлі сабақтардың көптеп кездесуі; |
1.Аудандық олимпиадаға 15 оқушының қатысуы; 2. Олимпиадаға байланысты оқушылар көз қарасының өзгеруі; | 1. Оқушылар, мұғалімдер тарапынан дайындықтың төмен болуы. 2.Оқушылардың жоғары орындарға ие бола алмауы; | 1.Пән мұғалімдері тарапынан оқушыларды дайындау, теориялық білімдерін арттыру; | 1. Жауакершіліктің төмендеу; |
1.Аудандық Әбіш, Ы.Алтынсарин , мектепішілік Ілияс, Мағжан оқуларына, оқушылардың қатысуы. | 1.Аудандық оқулардан нәтиженің жоқтығы; 2. Қазақ тілі пән мұғалімдерінің жауапкершілігінің аздығы. | 1.Оқушыларды ережеге сай тиянақты дайындау; 2. Оқулар бойынша нәтиже көрсету мүмкіндігі бар. | 1.Оқушылар дайындығы- ның төмендігі, мұғалімдер дің жауапкерсіздігі. |
1.Аудандық «Кіші зерттеушілер» және КҒЖ байқауына қатысушы оқушылардың санының артуы. | 1.Аудандық КҒЖ байқауына негізгі пәндер бойынша оқушылардың толық қатыспауы; 2. Мектепішілік КҒЖ байқауына пән мұғалімдерінің жауапкершілігінің аздығы. | 1.Аудандық КҒЖ байқауына оқушыларды қатыстыру; 2. Мектепішілік КҒЖ байқауына оқушыларды пәндер бойынша толық қатыстыру; | 1. «Кіші зерттеушілер» және КҒЖ байқауы бойынша пән мұғалімдерінің тәжірибесі мен ізденісінің аздығы; |
Директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары Г.Зеруллаева
«Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Добын орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2021-2022 оқу жылының І жарты жылдығына әдістемелік жұмыстар бойынша ұсыныстар
1. Аттестаттаудан біліктілік санатын көтеру үшін аттестациялық І және ІІ кезең жұмыстары жүйелі түрде жандандырылсын;
2. Авторлық бағдарлама дайындау жұмыстары жандандырылсын;
3. Аудандық байқаулардан нәтиже шығарылсын;
4. Үздік бейне сабақтар, іс-шаралар «Youtube» желісіне, Facebook, instagram парақшаларына жүктелсін;
5. Апталықтарда оқушы үні мен ата ана үні ескерілсін және оқушы-ата-ана-мұғалім үштігінің жұмысы жандандырылсын;
6. Пәндік олимпиадаларға оқушыларды жаңа форматта «Дарын» сайтындағы олимпиада тапсырмаларымен дайындау жұмыстары
жандандырылсын ;
7. Өз білімін көтеру мақсатында мұғалімдер қысқа мерзімді курстарға, байқауларға қатыстырылсын;
8. Оқуларға оқушы дайындау жұмыстары жандандырылсын;
9. «Кіші зерттеушілер» және КҒЖ байқауына негізгі пәндер бойынша оқушылар дайындатылсын;
10. Нормативті құжаттар талапқа сай ретке келтірілсін;
11. ҚМЖ № 472 бұйрық негізінде жаңартылған бағдарлама талаптарына сай жазылсын.