факультатив
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсы
«Парасаттылық және әдеп» бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
«Парасаттылық және әдеп» _5 сыныбы
«Жаhандық құзыреттіліктер» (аптасына 1 сағат) , жылына 34 сағат.
№ р/с | Сабақтардың тақырыбы | Мазмұндық негізі | Сағат саны | Мерзімі | Ескерту |
1 | Адалдық, парасаттылық - адамдықтың белгіс | 21 ғасыр дағдыларын қалыптастыру | 1 | ||
2 | Адалдық – адамшылық бастауы | Адамгершілік қасиеттерге баулу | 1 | ||
3 | Әдептілік деген не? | Адам бойындағы асыл қасиеттер мен мінез-құлықтың дұрыс қалыптастыруына негіз болу. | 1 | ||
4 | Парасатты болу дегеніміз не? | Оқушылардың өз ойын еркін айтуға және шығармашылықпен жұмыстануын дамыту | 1 | ||
5 | Парасат - ақыл мінез жарастығы | Оқушыны ақылдылыққа, адамгершілікке, сабырлылыққа, қарапайымдылыққа, кішіпейілділікке, әдептілікке тәрбиелеу. | 1 | ||
6 | Парасатты болу, яғни үнемі өз-өзімен жұмыс істеу | Оқушыларға адалдық пен әділдік туралы түсінік беру;олардың құндылық ретіндегі мәнін ұғындыру. | 1 | ||
7 | Академиялық адалдық және парасаттылық | Адами қарым-қатынастағы адалдық пен қоршаған ортадағы,өмірдегі әділдіктің орны мен маңызы туралы түсіндіру | 1 | ||
8 | Әдептілік – тәрбие бастауы | Оқушылардың адалдық пен әділдікті дұрыс ұғына білу біліктіліктерін дамытуға ықпал ету | 1 | ||
9 | Адамның ақыл парасаты мінез-құлқынан- басталады | Оқушыларды адалдыққа,әділдікке және шынайылыққа тәрбиелеу | 2 | ||
10 | Пайым — ақылдың табиғи күші | Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды ажырата отырып, әдеп әліппесін бойына дарыту. «Әдеп», «әдептілік» туралы түсініктерін кеңейту | 1 | ||
11 | Ақыл-ой дамуының ең жоғарғы дәрежесі — даналық | Әдептілікке, сыпайылыққа тәрбиелеу | 1 | ||
12 | Әдептіліктің жеке адам өмірінде алатын орны | Адамгершілікке, кішіпейілділікке, жаман әдеттерден аулақ болуға баулу; | 1 | ||
13 | Әдеп | Оқушылардың өз ойын еркін айтуға және шығармашылықпен жұмыстануын дамыту. | 2 | ||
14 | Әдептілік ережелері, адамгершілік қасиеттері туралы түсінік беру | 1 | |||
15 | Әдеп және парасат | Оқушылардың таным белсенділіктерін, сөздік қорын, ой - өрісін дамыту | 1 | ||
16 | Адалдық сағаты | Сыйластыққа, бір - бірімен жақсы қарым - қатынас жасай білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу. | 1 | ||
17 | Әділдіктің белгісі | Адамгершілікке, кішіпейілділікке, жаман әдеттерден аулақ болуға баулу. | 1 | ||
18 | Адалдық – бақыттың кілті | Парасатты адамға адамгершілік, инабаттылық, салиқалылық, мейірімділік, ізгілік, әдептілік, ұстамдылық, талғампаздық қасиеттері тән | 1 | ||
19 | Адал ұрпақ – жарқын болашақ Жарқын болашаққа нық қадам басайық! | Қазіргі қоғамда адам бойындағы парасаттылық арқылы жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың үлгісін қалыптастыруға, адамгершілік нормаларын сіңіру | 2 | ||
20 | Ұлы ұлт даму үшін ұлағатты ұрпақ өсуі керек | Жалпы адамгершілік және ұлттық құндылықтар аясында өскелең ұрпақтың бойына сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру және оған қарсы тұруға дайын тұлғаларды тәрбиеле | 1 | ||
21 | Басты ұстаным – әділдік, парасаттылық және сенім | Адамдардың өмірінде әділдік пен адалдықтың алатын орны ерекше екені туралы ой - пікірлерін кеңейту | 1 | ||
22 | Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі | Көркем шығармадағы және қоршаған ортадағы достық қарым – қатынастың көріністерін бағалау қабілеттерін дамыту | 1 | ||
23 | Өнеге - ұлағатты адамдардың ұрпаққа көрсететін үлгісі | Адалдық, әділдік, инабаттылық және сенім сияқты ең маңызды адамгершілік құндылықтарды дарыту. | 1 | ||
24 | Адалдық жүрген жерде – адамдық жүреді. | Парасатты қоғам құру үшін әрбір адам өзінің санасын жақсылыққа қарай өзгертіп, парасатты ұрпақ тәрбиелеп, заңды, ұлтмыздың дәстүрін сақтау керектігін айту | 1 | ||
25 | Қоғамды жемқорлық дерттен сақтау | Танымал тұлғалардың өмір және еңбек жолы арқылы өскелең ұрпақтың бойына парасаттылық құндылықтарын сіңіру | 1 | ||
26 | Қоғаммен өзіңді сәйкестендіру | Қоғаммен өзіңді сәйкестендіру саналы, парасатты, мәдениетті деңгейде жүзеге асу керектігін үйрету | 1 | ||
27 | Әділдік, парасаттылық және сенім | Адам бойындағы адалдық, адалдық сезімдерін ұғындыру | 1 | ||
28 | Сен өзіңді адал жанмын деп айта аласың ба? | келешек жастардың саналы ұрпақ болып өсулеріне жан-жақты жағдай жасау, тәрбиелеу | 2 | ||
29 | Сыйластық | Сана-сезімдері жоғары, рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық сезімдерін тәрбиелеуге бағытталған шараларды іске асыру | 1 | ||
30 | Сыбайлас жемқорлыққа жол жоқ | Келешек жастардың саналы ұрпақ болып өсулеріне жан-жақты жағдай жасау, тәрбиелеу | 1 |
Оку жылы ішіндегі каникул кезеңдері 1-11 (12) сыныптарда:
Күзгі - 7 күн (01-07.11.21); Қысқы – 11 күн (30.12.21-09.01.22); Көктемгі – 12 күн (19-30.03.22);
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсы
«Эмоционалды интеллект және сыни ойлау» бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
«Эмоционалды интеллект және сыни ойлау» _7 сыныбы
«Жаhандық құзыреттіліктер» (аптасына 1 сағат) , жылына 34 сағат.
№ р/с | Сабақтардың тақырыбы | Мазмұндық негізі | Сағат саны | Мерзімі | Ескерту |
1 | Эмоционалды интеллект және сыни ойлау | Білім алушылардың эмоциялық интеллектін қалыптастыру | 1 | 03.09.2021ж | |
2 | Білім алушылардың эмоциялық интеллектісін қалыптастыру ерекшеліктері | Эмоциялық интеллект ақылға қарама-қарсы емес екенін түсіну | 1 | 10.09.2021ж | |
3 | Эмоционалды интеллект дегеніміз не? | Не істеп жүргеніңе мән беру | 1 | ||
4 | Эмоционалды интеллектіні қалай дамытуға болады? | Әлсіз жақтарымен танысу | 1 | ||
5 | Эмоцияңызды қажетті затқа бағыттаңыз | Шабыт немесе мотивация табуға үйрету | 1 | ||
6 | Өзіңізді мотивациялап үйреніңіз | Басқаларды тыңдап, оларға жанашырлық таныту | 1 | ||
7 | Эмоциялық интеллект көшбасшылық | Эмоцияны дұрыс құндылықтармен толтыру | 1 | ||
8 | Төмен эмоционалды интеллект жұмысқа қалай әсер етеді? | Эмоциялық интеллект түсінігіне қоршаған ортадағы адамдардың эмоциясын түсіну | 1 | ||
9 10 | эмоционалды интеллект дамыту жолдары | Өзін-өзі ұстай білу жəне өзара əрекеттесудің сауатты үлгісін құру | 2 | ||
11 | Эмоция және сезім | Тұлғалық факторларға зерттеу қызығушылығы арттыру | 1 | ||
12 | Эмоцияларды ұғыну | Адамның өз эмоциясын қабылдап, кәдеге жарата білуге баулу | 1 | ||
13 | Эмоцияны шығарып, ішкі өзіңді іздеуге ұмтыл | Эмоция адамды басқарса, қиын болатынын, сол үшін эмоцияны басқаруды үйрену | 1 | ||
14 15 | Өзін-өзі басқару Өзін-өзі басқару | Шынайы эмоциялар мен олардың жасандылығын ажырата білу | 2 | ||
16 | Өзіндік сана | Эмоциялық үрдістер мен жай-күйлерді терең ұғыну | 1 | ||
17 | Қарым-қатынастағы эмоционалды компоненттің маңыздылығы | Өз сезімдері мен өзге адамдар сезімін қадағалау, оларды ажырата білу және ол ақпаратты өзінің ой, әрекеттерін басқару үшін қолдану | 1 | ||
18 | Эмоцияны басқару | Тұлға өз эмоциясын және өз ойлары мен мінез-құлқын, өзінің күшті және әлсіз тұстарын ұғына білу | 1 | ||
19 | Ата-ана мен эмоция | Өзінің жəне өзгенің сезімдері мен эмоцияларын байқай білу, оларды ажырату жəне осы ақпаратты ойлау мен іс-əрекетте қолдану | 1 | ||
20 | Эмоционалды сауатсыз | Өзінің және басқалардың эмоцияларын түсіну қабілетін дамыту | 1 | ||
21 22 | Жан жылуы Жан жылуы | Практикалық дағдыларын дамыту Практикалық дағдыларын дамыту | 2 | ||
23 | 1 | ||||
24 | Тұлғааралық қатынастарды жақсарту | Отбасында немесе достарында, эмоционалды интеллект басқа адамдармен сау қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік беру | 1 | ||
25 | Өз көзқарасын білдіру | Сындарлы өмірлік мәселелерді шешуге бағыттау. | 1 | ||
26 | Жанашырлыққа қабілеттілік | Басқалармен жақсы, үйлесімді қатынастарды дамыту әрі сақтау, оларды шабыттандырып, қолдау көрсетуге баулу | 1 | ||
27 | Өмірде табыстарға қол жеткізуде эмоциялық интеллектінің маңызы | Оқушылардың тиімді, сапалы тұлғааралық қатынастарына, жанжалдасудың төмендеуіне, оқушылар арасында өзара түсіністіктің орнауына ықпал ету | 1 | ||
28 | Эмоциялық интеллекттің артықшылықтары | Эмоционалды интеллект пен эмоциялық ақыл-ойды жақсарту | 1 | ||
29 | Басқалардың эмоцияларын түсінуге және тануға үйрену | Қарым-қатынас пен оларды білдіру тәсілдерін жақсарт | 1 | ||
30 | Бір бет, бір сезім | Өзгенің эмоциясы мен сезімін тануды үйрену | 1 | ||
31 32 | Кітаптар, мультфильмдер мен фильмдер эмоционалды интеллекті дамытуға көмектеседі | Көргендеріңізді немесе оқығанды талқылай білу | 2 | ||
33 | Эмоцияларды айтуға үйрен. | Эмоциялардың әрқайсысын атап, оларды атауға және тануға көмектесу | 1 | ||
34 | Сабырлылыққа баулу | 1 |
Оку жылы ішіндегі каникул кезеңдері 1-11 (12) сыныптарда:
Күзгі - 7 күн (01-07.11.21); Қысқы – 11 күн (30.12.21-09.01.22); Көктемгі – 12 күн (19-30.03.22);
Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
«Добын орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«World of English»
9 - сыныпқа арналған ағылшын тілінен
факультатив жоспары
«English grammar»
11 - сыныпқа арналған ағылшын тілінен
факультатив жоспары
Пән мұғалімі Ш. Аюпова
Түсінік хат
Елбасының «Қазақстан - 2030» стартегиялық Жолдауында: « Жастарды қазақстандық потриотизм мен шығармашылық жағынан дамыған жеке тұлға ретінде тәрбиелеу аса қажет. Олар қазақ, орыс және ағылшын тілдерін бірдей меңгеретін болады. Олар осы арқылы және өзінің бейбіт, әрі қарқынды дамыған, бүкіл әлемге танымал елінің патриоты болады» деген болатын. Сондықтан да оқушылар осы курс арқылы ағылшын тілінің грамматикасын тереңірек меңгере алады.
Негізгі мақсаты – өмірден өз орынын таңдай алатын, өзара қарым-қатынаста өзін еркін ұстап кез-келген ортаға тез бейімделетін, белгілі бір ғылым саласында білімі мен білігін көрсете алатын, көптілді және көпмәдениетті құзіретті оқушы даярлау мақсатында «English grammar» курсының бағдарламасы оқушылардың ағылшын тілі пәнінен сабақта алған білімдерін тереңдету, ой-өрістерін кеңейту, тілін оқып жатқан елдердің саяси, мәдени өмірін, білім беру жүйесін, салт-дәстүрін тереңірек таныстыруды көздейді. Бағдарлама оқушыларға оқытылып жатқан елдің тілін, салт-дәстүрін құрметтеуге тәрбиелейді.
Мақсаттары:оқушылар сабақ үстінде алған білімдеріне қосымша білім жинақтайды;
ағылшын сабағында алынған білімдерін тереңдете отырып, ағылшын грамматикасын толық сөйлесу кезінде пайданалуға дағдыланады;оқушылар өз беттерімен білім алуға , өзге елдің мәдениеттімен салт дәстүрін білу арқылы өзге елге және халқына құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Міндеттері:
жалпы біліктілігін дамыту;оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, ойлау, өз бетімен білім алу дағдыларын қалыптастыру;ағылшын тілі грамматикасын жетілдіру;
оқушылардың қабілеттерін зерттеу, дұрыс бағдар беру.
Күтілетін нәтижелері:сөйлеу, жазу, оқу және грамматикалық қабілеттері дамиды;
сөйлемдерді дұрыс құрастыра отырып, сауатты жазуды меңгереді;
оқушылардың белсенділігі мен дербестігі артады.
2021-2022 оқу жылындағы 11-сынып оқушыларына ағылшын тілі пәнінен арналған факультатив тақырыптық жоспары
№ | Тақырыбы | Сағаты | Уақыты |
1. | The article | 1 | 06.09.2021 |
2. | Countable and uncountable nouns | 1 | 13.09.2021 |
3. | Proper and Common nouns | 1 | 20.09.2021 |
4. | The noun | 1 | 27.09.2021 |
5. | The verb | 1 | 04.10.2021 |
6. | Regular verb and irregular verb | 1 | 11.10.2021 |
7. | The grammar exercises | 1 | 18.10.2021 |
8. | Тhe past infinitive tense | 1 | 25.10.2021 |
9. | Тhe future indefinite tense | 1 | 08.11.2021 |
10. | Past simple | 1 | 15.11.2021 |
11. | Рresent simple | 1 | 22.11.2021 |
12. | Future simple | 1 | 29.11.2021 |
13. | Past continuous | 1 | 06.12.2021 |
14. | Рast perfect continuous | 1 | 13.12.2021 |
15. | The grammar exercises | 1 | 20.12.2021 |
16. | Direct speech | 1 | 27.12.2021 |
17. | Indirect speech | 1 | 10.01.2022 |
18. | The grammar exercises | 1 | 17.01.2022 |
19. | Indefinite gerund | 1 | 24.01.2022 |
20. | Perfect gerund | 1 | 31.01.2022 |
21. | Passive gerund | 1 | 07.02.2022 |
22. | The grammar exercises | 1 | 14.02.2022 |
23. | Indefinite participle | 1 | 21.02.2022 |
24. | Perfect participle | 1 | 28.01.2022 |
25. | Passive participle | 1 | 07.03.2022 |
26. | The grammar exercises | 1 | 14.03.2022 |
27. | Prepositions | 1 | 04.04.2022 |
28. | Time preposition | 1 | 11.04.2022 |
29. | Modal verb | 1 | 18.04.2022 |
30. | Conditional sentences | 1 | 25.04.2022 |
31. | Constructions | 1 | 02.05.2022 |
32. | World building | 1 | 10.05.2022 |
33. | Country studies | 1 | 16.05.2022 |
34. | Test | 1 | 23.05.2022 |
Түсінік хат
Ана тілді ардақтау, тілді құрмет тұту-жалпы мәдениетке, оның ішінде ағылшын тілін жете меңгеру аса қажетті шарттың бірі.
Ағылшын тілі факультатив сабағының мақсаты:
1.Ағылшын тілі пәнінен алған білімдердің деңгейін сараптау.
Оқушылардың грамматикалық сауаттылықтарын арттыру. Бағдарлама көлемінде алған білімдерін толықтыру.
2.Грамматикалық категориялар саласы бойынша білімдерін жетілдіру. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру пәнге деген қызығушылығын арттыру.
3.Оқушылардың алған білімінің өмірде алатын орнының зор екендігін ұғындыра отырып ой қорыта білуге оны жүйелі жеткізе білуге тәрбиелеу.
Міндеті:
Аталған мақсаттардың негізінде мынадай міндеттер көзделеді
тілдің ойды жеткізу мен қарым-қатынас құралы ретінде пайдалана білу дағдысын қалыптастыру.
тілдік бірліктердің бағдарлама мазмұнына сәйкес ерекшеліктері мен заңдылығтарын үйрету.
Оқуына қалыптасқан білім, біліктің деңгейін олардың қол жеткізген нәтижеін айқындау.
Ағылшын тілі.
Жылдық сағат -34 сағат
Аптасына
1:Фонетика
2:Синтаксис
Сөйлем, сұраулы сөйлем түрлері.
3:Морфология
Морфология тарауы бойынша есімдер тобы, сын есім, сан есім, есімдік түрлерін ажырату және оларды қолдана білу.
Етістік, етістіктің категориясы. Олардың өзіндік грамматикалық белгілерін ажырата білу.
4:Тіл мәдениеті.
Қысқаша әңгіме құрастырып, әңгімелеп беру.
Қысқаша әңгіме оқу,мазмұнын айту.
2021-2022 оқу жылындағы 9-сынып оқушыларына ағылшын тілі пәнінен арналған факультатив тақырыптық жоспары
№ | Тақырыбы | Сағаты | Уақыты |
1. | The phonetics. Types of syllables | 1 | 02.09.2021 |
2. | Test | 1 | 09.09.2021 |
3. | The syntax | 1 | 16.09.2021 |
4. | General questions /Yes/ No questions/ | 1 | 23.09.2021 |
5. | Special questions./WH questions / Disjunctive questions /tag questions / | 1 | 30.09.2021 |
6. | Alternative questions. Imperative sentences | 1 | 07.10.2021 |
7. | Exercises and test | 1 | 14.10.2021 |
8. | Morphology. The noun | 1 | 21.10.2021 |
9. | The case | 1 | 28.10.2021 |
10. | Articles | 1 | 11.11.2021 |
11. | The pronoun | 1 | 18.11.2021 |
12. | The adjective | 1 | 25.11.2021 |
13. | The adverb | 1 | 02.12.2021 |
14. | The numeral | 1 | 09.12.2021 |
15. | The verb | 1 | 15.12.2021 |
16. | Present simple | 1 | 23.12.2021 |
17. | Present continuous | 1 | 13.01.2022 |
18. | Present perfect | 1 | 20.01.2022 |
19. | Present perfect continuous | 1 | 27.01.2022 |
20. | Past simple | 1 | 03.02.2022 |
21. | Regular and irregular verbs | 1 | 10.02.2022 |
22. | Pat continuous | 1 | 17.02.2022 |
23. | Past perfect | 1 | 24.02.2022 |
24. | Past perfect continuous | 1 | 03.03.2022 |
25. | Future simple | 1 | 10.03.2022 |
26. | Future continuous | 1 | 17.03.2022 |
27. | Future perfect . will have +V3 | 1 | 07.04.2022 |
28. | Revision all tenses | 1 | 14.04.2022 |
29. | Speaking about Kazakhstan | 1 | 21.04.2022 |
30. | Sports for Health | 1 | 28.04.2022 |
31. | Schools in England | 1 | 05.05.2022 |
32. | Save the nature | 1 | 12.05.2022 |
33. | The Flora and Fauna of Kazakhsta | 1 | 19.05.2022 |
34. | English writes | 1 | 21.05.2022 |
Бәкитимән Келишимән М/б.Олтиришида қаралди
Мәктәп директори Методикилиқ ишлар бойичә орунбасари Протокол №1
________________Х. Малыбаева __________________ Р.Камаева __________________ Ш. Аюпова
«__» ___ _______ «__» ___ _______ «__» ___ _______
Календарлиқ мавзулуқ план
Синип: 9-11
Пән: Инглиз тили
Пән муәллими: Аюпова Шахбанум Муралимовна
Саат сани: 2 9-синип -1 саат 11-синип -1 саат
Һәптисигә:1 Саат: 68
Өтүлидиған күнләр
9-синип пәйшәнбә 15:45-13:30
11-синип дүшәнбә 13:05-13:50
Бәкитимән Келишимән
Мәктәп директори Х.Малыбаева ДОИБО Г.Зеруллаева
10-11-синипларға биология пәнидин тәбиий
математика йөнилиши бойичә түзүлгән календарьлиқ план
Биология пәниниң муәллими Н.Насырова
Чүшнүк хәт
Бу курста адәм әзалириниң хизмити, физиологиялик жәриянлири қараштурилиду.
Оқуғучиларниң адәм организми тоғрисида билими тәрәққий етиду, гигиенилиқ тәрбийә алиду. Оқуғучилар адәм органгизмини тонуп билиду, адәмниң ағриқлири, уларниң алдини елиш чарилири билән тонушиду.
10-11-синипларға биология пәнидин тәбиий математика йөилиши бойичә түзүлгән календарьлиқ план
Киришмә
Бу курста оқуғучилар адәм физиологиясини оқуп үгиниду.
Курс 7 бөлүмдин туриду:
- Организм вә униң функциялири
- Қан
- Нәпәс елиш системиси
- Озуқ һәзим қилиш системиси
- Мадда алмишиш
- Ички секреция бәзлири
- Сиртқа чиқириш жәриянли
Умумий курсниң мәхсити
1.Оқуғучиларниң адәм организми тоғрилиқ теориялик билимини йетилдүрүш
2.Теорияни әмәлият билән бағлаштуруш
3.Оқуғучиларниң ой сәвийәсини тәрәққий әткүзүш
4.Сағлам һаят тәризини нәсиһәтләш
5.Оқуғучиларниң биологиялик чүшүнүгини йетилдүрүш
Адәм физиологияси бойичә түзүлгән календарьлиқ план
№ | Өтүлидиған мавзулар | Саат сани | Вақти | Лабораториялик вә әмәлий ишлар |
1 | Киришмә. Физиология | 1 | ||
2 | Организм вә униң атқуридиған физиологиялик функциялири | 1 | ||
3 | Организм вә униң атқуридиған физиологиялик функциялири | 1 | ||
4 | Тоқума билән мембраниниң биоэлектрлик маһийити | 1 | ||
5 | Организм – мурәккәп система | 1 | ||
6 | Қан. Қанниң тәркиви, мөлчәри | 1 | ||
7 | Қанниң физикилиқ вә химиялик хусусийәтлири | 1 | ||
8 | Қанниң уюши | 1 | ||
9 | Эритроцитлар | 1 | ||
10 | Қанниң түзүлүши вә қан системисиниң рәтлиниши | 1 | ||
11 | Тәкрарлаш | 1 | ||
12 | Қан айлиниш әзалириниң хизмити | 1 | № 1 лабораториялик иш. Жүрәкниң түзүлүшини оқуп үгиниш | |
13 | Қан вә лимфа айлинишиниң әһмийити.Жүрәкниң асасий физиологиялик хусусийәтлири | 1 | № 2 лабораториялик иш. Жүрәкниң ритмлиқ ишини байқан | |
14 | Қан вә лимфа айлинишиниң әһмийити.Жүрәкниң асасий физиологиялик хусусийәтлири | 1 | ||
15 | Әзаларниң қан билән тәминлиниш алаһидиликлири | 1 | № 3 лабораториялик иш. Қан бесимини өлчәш | |
16 | Нәпәс елиш системиси | 1 | № 4 лабораториялик иш. Нәпәс елиш ритмлиқ өзгиришини байқаш | |
17 | Нәпәс елиш һәрикәтлири | 1 | ||
18 | Нәпәс елиш һәрикәтлири | 1 | ||
19 | Нәпәс елишниң рефлекторлуқ йол билән рәтлиниши | 1 | ||
20 | Нәпәс елишниң гуморальлиқ йол билән рәтлиниши | 1 | ||
21 | Өпкиниң һаятий сиғимчанлиғи | 1 | ||
22 | Тәкрарлаш | 1 | ||
23 | Озуқ һәзим қилиш системиси | 1 | ||
24 | Тамақ һәзим қилиш әзалириниң хизмитини И.П.Павловниң тәтқиқ қилиш усуллири | 1 | ||
25 | Шөлгәй бөлүнүшиниң шәртсиз вә шәртлик рефлекслири | 1 | ||
26 | Ашқазандики тамақ һәзим қилиш жәрияни | 1 | ||
27 | Ашқазандики тамақ һәзим қилиш жәрияни | 1 | ||
28 | Он икки бармақ үчәйдики тамақ һәзим қилиш жәрияни | 1 | ||
29 | Инчикә үчәйниң қозғилиши | 1 | ||
30 | Инчикә үчәйниң хизмити тамақниң сиңиш жәрияни | 1 | ||
31 | Тамақлинишни рәтләшниң физиологиялик хизмити | 1 | ||
32 | Мадда алмишиш | 1 | ||
33 | Мадда алмишиш | 1 | ||
34 | Белокларниң алмишиши | 1 | ||
35 | Углеводларниң алмишиши | 1 | ||
36 | Майларниң алмишиши | 1 | ||
37 | Суниң алмишиши | 1 | ||
38 | Минерал маддиларниң алмишиши | 1 | ||
39 | Тамақлинишқа қоюлидиған физиологиялик тәләпләр | 1 | ||
40 | Организмдики энергияниң өзгириши | 1 | ||
41 | Организмдики энергияниң өзгириши | 1 | ||
42 | Тәкрарлаш | 1 | ||
43 | Тән температурисиниң рәтлиниши | 1 | ||
44 | Тән температурисиниң рәтлиниши | 1 | ||
45 | Ички секреция бәзлири | 1 | ||
46 | Ички секреция бәзлири | 1 | ||
47 | Ашқазан асти бези | 1 | ||
48 | Бөрәк үсти бези | 1 | ||
49 | Бөрәк үсти бези | 1 | ||
50 | Гипофиз бези | 1 | ||
51 | Гипофиз бези | 1 | ||
52 | Қалқансиман бәз | 1 | ||
53 | Қалқансиман бәз | 1 | ||
54 | Қалқансиман бәз йенидики бәзләр | 1 | ||
55 | Жинис бәзлириниң хизмити | 1 | ||
56 | Жинис бәзлириниң хизмити | 1 | ||
57 | Ачисиман бәз | 1 | ||
58 | Эпифиз бези | 1 | ||
59 | Сиртқа чиқириш жәрияни | 1 | ||
60 | Сиртқа чиқириш жәрияни | 1 | ||
61 | Сиртқа чиқиришниң ахирқи мәһсулатлири | 1 | ||
62 | Сиртқа чиқиришниң ахирқи мәһсулатлири | 1 | ||
63 | Бөрәкниң қан билән тәминлиниши | 1 | ||
64 | Сүйдүкниң тәркиви вә хусусийити | 1 | ||
65 | Сүйдүк түзүлүшиниң рефлекторлуқ рәтлиниши | 1 | ||
66 | Гуморальлиқ рәтлиниш | 1 | ||
67 | Семинар дәриси | 1 | ||
68 | Умумий тәкрарлаш | 1 |
Пайдилинидиған әдәбиятлар:
- «Адәм физиологиясы» Ф.А. Исмагулов, И.М.Төленбеков Алмута «Мектеп» 1985 ж.
- «Адәм вә униң һаят кәчүриши, саламәтлиги» Алмута «Мектеп» 2002ж. З.Жөкебайқизи, Н.Томанов