25
март
2022
әлеуметтік педагогтің жылдық жоспары
472 – бұйрық негізінде
№ | Іс – шаралар | Орындалу мерзімідері | Жауаптылар | Есеп беру нысандары | ||
І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу | ||||||
Әлеуметтік педагогтың жылдық жоспарын құру; «Мектепке жол» акциясы МАӘК алатын отбасылардың тізімін ауыл әкімшілігінен алу Әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету; Сынып жетекшілерден оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын зерттеу бойынша мәліметтерді жинау; Әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету; Мектеп оқушыларының әлеуметтік картасын жасау: Жартылай жетім балалар тізімі; Жетім, қорғаншылыққа алынған балалар тізімі Көп балалы отбасы балалар тізімі; Толық емес отбасындағы балалар тізімі; Аз қамтылған отбасы балаларының тізімі; Сәтсіз отбасын анықтау «Д» есептегі оқушыларды анықтау | Тамыз Тамыз Тоқсан сайын Тамыз Қыркүйек Қыркүйек Қыркүйек Қыркүйек Қыркүйек Қыркүйек Қыркүйек Қыркүйек Қыркүйек | Әлеуметтік педагог Сынып жеткешілер Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог | Талдау Анықтама есеп | |||
ІІ Балалық құқығын қорғау жұмысы | ||||||
Жалпыға бірдей міндетті білім қорынан бөлінген қаржыға киім-кешекпен қамтылатын оқушылардың тізімін анықтау үшін 64 қаулы негізінеде оқушыларды тізімге кіргізу. Киім-кешекпен қамтамасыз етілетін оқушылардың құжаттарын жинау. Сабақтан себепсіз 2-3 күн қалған әлеуметтік мәртебеге ие оқушылармен жұмыс Жетім, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылардың жаңа жылдық сыйлықтар ұйымдастыру Жаңа жылдық шыршада аз қамтылған, көп балалы, толық емес отбасындағы оқушыларды сыйлықпен қамтамасыз ету; Облыс, аудан әкімінің шыршаларына әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды қатыстыру Жетім, жартылай жетім, аз қамтылған, көпбалалы отбасының балаларын жазғы демалыс лагерлеріне демалуға анықтау , тізімін жасау | Қыркүйек – қаңтар Тамыз- Желтоқсан Үнемі Желтоқсан Желтоқсан Сәуір | Әлеуметтік педагог ДТІЖО Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог | Құжаттарды зерттеу Есеп Есеп Анықтама Құжаттарды зерттеу Құжаттарды зерттеу | |||
ІІІ Әр түрлі есепте тұрған оқушылармен жеке профилактикалық жұмыс | ||||||
Мектепішілік есепте тұрған оқушыларға әлеуметтік психологиялық карта жасау | Қыркүйек | Әлеуметтік педагог ДТІЖО Педагог - психолог | Құжаттарды зерттеу | |||
Қиын жасөспірімдермен тұрақты негізде профилактикалық оның ішінде жеке әңгімелесулер өткізу | Үнемі | Әлеуметтік педагог К.Бекбосунова | Құжаттарды зерттеу | |||
КТІ инспекторымен оқушыларға кездесулер ұйымдастыру | Қараша Ақпан | Т.Насырова А.Худайбердиев К.Бекбосунова | Анықтама | |||
Психологтың, әлеуметтік педагогтың,КТБ инспекторының жеке консультациялары. | Үнемі | Т.Насырова А.Худайбердиев К.Бекбосунова | Әңгіме | |||
ІV Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы | ||||||
1.Жаңа оқу жылындағы әлеуметтік топтағы және сәтсіз,тәуекел отбасындағы балаларды анықтау; 2.Сабақты көп тастайтын оқушыларды анықтау,есепке алу, түсінік жұмыстарын жүргізу рейд жасау; 3.Өмірде қиын жағдайға тап болған отбасылар мен балалар туралы деректер банкін құрастыру; 4.Кәмелетке толмағандардың құқыққа қарсы мінез-құлқына қарсы іс-қимылға арналған дөңгелек үстел өткізу. 5.Қиын оқушыларды қызығушылықтары бойынша әр түрлі балалар бірлестіктеріне тарту; 6.Балаларға қатыгездікпен қарау фактілері анықталған жағдайда бұл туралы дереу тиісті органдарға хабарлау; 7.Әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың денсаулық картасын қадағалау. Ата- апасымен тұратын оқушылардың отбасылық , әлеуметтік жағдайын бақылау, рейд жасау. | Қыркүйек Үнемі Тоқсан сайын Қараша Қыркүйек Үнемі Тоқсан сайын Тоқсан сайын | Әлеуметтік педагог Педагого психолог Сынып жетекші Педагог ұйымдастырушы Медбиеке | Талдау Есеп Құжаттарды зерттеу Анықтама Талдау Есеп Құжаттарды зерттеу | |||
V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс | ||||||
1.Ата-аналардың бала тәрбиесіне жауапкершілігі туралы бірқатар профилактикалық әңгімелер өткізу 2.Әлеуметтік қауіпті жағдайдағы отбасыларды анықтау.Осындай отбасылар бойынша деректер банкін қалыптастыру. 3. «Мектеп-отбасы-бала» мониторингін құру 4.Ата-аналар арасында отбасылық тәрбиеге тестілеу және сауалнама жүргізу арқылы диогностика жүргізу. 5. «Балалар үшін ата-ананың жауапкершілігін күшейту туралы» тақырыбында ата-аналар жиналысын ұйымдастыру 6.Оқушыларға ата-аналармен жеке-кеңестік кездесулер, өткізу,сондай-ақ сынып және жалпы мектепішілік ата-аналар жиналыстарын өткізу арқылы кеңес беру. | Тоқсан сайын Қыркүйек Қаңтар Тоқсан сайын Қазан Жыл бойы | Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог Әлеуметтік педагог | Әңгіме Құжаттарды зерттеу Сауалнама Талдау | |||
VI. Диагностикалау-талдау қызметі | ||||||
1.Отбасындағы қарым қатынасты анықтау мақсатында диагностика жүргізу. 2.Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен әлеуметтік педагогикалық және психологиялық жұмыстар жүргізу 3. «ХХІ ғасыр оқушысының киім кию мәдениеті» эссе байқауын ұйымдастыру /8-10 сынып оқушылары/ 4. «Отбасым бақыт мекенім» сурет байқауын ұйымдастыру./2-4 сынып оқушылары/ 5. ҚР «Баланың құқығы туралы» заңы мен БҰҰ «Баланың құқықтары туралы» халықаралық конвенцияны талқылау. 6. «Менің сынып жетекшім» сауалнама алу /5-10 сынып оқушылары/ 7. «5-сынып оқушыларының оқу процесіне бейімделуі» 8. Педагог ағартушы,жазушы, қоғам қайраткері Ыбырай Алтынсаринның туғанына 180 жыл толуына «Мейірімді бала» әңгімесі негезінде «Мейірімділік- адамның қасиеті» тақырыбында пікір алмасу. /5-6 сынып оқушылары/ 9. Құқық бұзушылыққа қарсы жасөспірімдер арасында алдын ала нашақорлыққа, ішімдікке және темекіге қарсы «Қылмыс және жасөспірім» тақырыбында дөңгелек үстел ұйымдастыру. /8-10 сынып оқушылары/ 10.Оқушылардың әлеуметтік ортасын (отбасы, әлеуметтік ортасы және қызығушылығын диогностикалау және отбасын анықтау мақсатында анкеталар жүргізу) 11. «СПИД ғасыр індеті» тақырыбында бейнероликтер байқауы /7-10 сынып оқушылары/ 12. «Мен және менің жанұям» тақырыбында фото коллаж дайындау /2-4 сынып оқушылары/ 13. «Өмірді сүйе білейік» тренинг сабақ /7-8 сынып оқушылары/ 14. «Сенің отбасың қандай?»5-8 сынып оқушылары арасында фотоальбом жасау 15.Оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу және кеңестер беру; 16. «Ұлы дала жетістіктері» тақырыбында 8-10 сынып оқушылары арасында фото мен бейнероликтер байқауын ұйымдастыру. 17. «Әдепті адам-әдемі адам» тақырыбында конференция ұйымдастыру /8-10 сынып оқушылары/ 18. «Алғыс білдіру-ең асыл сөз» ашық есік күнін ұйымдастыру. /5-10 сынып оқушылары/ 19. «Отбасыммен өткізген қуанышты күндерім» фотоальбом дайындау /7-8-9 сынып оқушылары/ 20. «Уақытты қалай үнемдеуге болады?» /мотивация/ /9-11 сынып оқушылары/ 21. «Мұндай мамандық бар....»9-11 сынып оқушыларына ақпарат 22. Әлеуметтік қорғаудағы балалардың бос уақыты мен жазғы демалысын ұйымдастыру. 23. «1-маусым Балаларды қорғау күніне орай әлеуметтік қорғаудағы отбасы балаларын құттықтау,сыйлықтар тапсыру» 24.Әлеуметтік педагог қызметінің жылдық жұмыс нәтижесінің қорытынды есебін, SWOT талдау жасау. | Жыл бойы Қыркүйек Қыркүйек Қыркүйек Қазан Қазан Қазан Қазан Қараша Тоқсан сайын Желтоқсан Желтоқсан Қаңтар Қаңтар Үнемі Ақпан Ақпан Наурыз Наурыз Сәуір Сәуір Мамыр Маусым | К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова Р.Джумарова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова К.Бекбосунова | Талдау Анықтама Талдау Сауалнама Сауалнама Әңгіме Талдау Сауалнама Анықтама Талдау Анықтама Есеп Талдау | |||